גופנו נתן לעומס רב בעקבות הלחץ של חיי היום יום, אשר מתבטא לעיתים קרובות בעור. טיפוח יום יומי של עור הגוף, עם הנוסחאות המיוחדות, המינרלים והויטמינים שב מוצרי גוף מים המלח, תורם לעור את האפקט המרפא של המקום הנמוך בעולם. קיים מגוון העצום של מוצרי גוף מים המלח:

סבון נוזלי או סבון מוצק מסוגים שונים שמבוססים על בוץ או מלח מים המלח נותנים ניקיון יסודי בשילוב עם הזנה ושיפור בריאות העור, תחושת רעננות והתחדשות. בנוסף לכך הבוץ המינרלי עוזר לצמצם בעיות פגמנטציה. קיימים גם סוגים רבים של קרם גוף מינרלי מים המלח, לידיים, לרגליים ולגוף כולו. המינרלים מים המלח נספגים בקלות בעור בסיוע הקרם, מותירים אותו רענן וגמיש, ומחיים ואתו על ידי שיפור של איזון הלחות בעור.

קרם ידיים,קרם רגליים

עור הרגלים מועד במיוחד ליובש ולקילוף. לאחר הרחצה וייבוש הרגלים כדאי מאוד למרוח עליהן קרם שיזין את העור וילחלח אותו. הנוסחאות המרוכזות של מוצרי ים המלח מטפלות היטב ברגלים ומכילות ויטמינים ומינרלים מים המלח בצורתם הטבעית. אלה נותנים את האפקט המשקם הידוע של ים המלח לתאי העור,ומעניקים לרגלינו העייפות תחושה של רעננות וגמישות.

קרם ידיים מים המלח עשיר במינרלים שומר על עור הידיים ועל איזון הלחות הטבעי שלו, ומסייע לחידוש העור. בנוסף, מכיל הקרם ויטמינים ושמנים טבעיים להזנת עור הידיים. שימוש בקרם לאחר המקלחת מותיר את העור עם לחות נפלאה, גמישות וברק.

פילינג גוף מים המלח מסיר עור יבש ותאים מתים, תוך כדי שיפור ואיזון הלחות בעור. מומלץ לעשות שימוש בתכשיר פילינג ואחריו בקרם המתאים, לסיוע בספיגה משופרת של המינרלים בעור. חמאות גוף שמכילות מינרלים ושמנים מים המלח מזינות את העור, משאירות אותו רך ונעים למגע ויכולות לשמש כתחליף לקרם גוף.

קוסמטיקה טבעית

תכשירים נגד שיזוף מים המלח לא רק מגנים מנזקי שמש אלא גם מזינים את העור. גם מי שאינו משתמש בקוסמטיקה באופן קבוע – כמו ילדים למשל – יכול להנות מהאפקט המרפא של ים המלח באופן זה. ג'ל אלוורה הוא אחד התכשירים המיוחדים לגוף, שהינו יעיל במיוחד להקלה על עור מגורה עקב צריבות שמש, עקיצות, מכות יבשות או כוויות קלות. בתוספת מינרלים מים המלח, הוא מסייע עוד יותר להזין ולשקם את המקום הפגוע.

אין כמו הפינוק והעונג שבעיסוי. בתספת  שמן עיסוי מים המלח הופך העיסוי גם לחוויה קוסמטית שמשפרת עוד יורת את חיוניות העור ונותנת ריח נפלא. דאודורנטים מים המלח הם נטולי תוספות מלאכותיות מזיקות. ההגנה הטיפוח ותוספת הלחות שהם נותנים לעור הרגיש של בית השחי עושה אותם לאחד המבוקשים ביותר שבין מוצרי ים המלח.