יום הולדת  ? לקוחות חשובים ? טיול ? מחפשת מתנה מקורית ?
אלו הן הזדמנויות נהדרות לפנק עם מוצרי ים המלח

קוסמטיקה טבעית

בכל פעם שיש אירוע מכל סוג שהוא  אנחנו מרגישים אבודים ולא יודעים כיצד לפנק ולשמח את בעל השמחה. ובכן, פתרון מצוין למגוון רחב מאוד של סוגי אירועים הוא מוצרים אלו, אשר יעניקו למקבל אותם תחושה של פינוק אמתי, מחשבה והשקעה מצד נותן המתנה.

מוצרי ים המלח נחשבים למפנקים במיוחד בעיקר מפני שהם נותנים תחושה של טיפולי ספא ומעניקים לעור מראה בריא, נקי ונעים יותר לעין. כמו כן, מלבד היותם מפנקים, מוצרים אלו גם ידועים ביכולות הריפוי שלהם וזוהי גם הסיבה לכך, שהם נותנים לעור את המראה והתחושה הבריאה, שעליה דובר.

מלח ים טבעי

המינרלים המצויים בים המלח ידועים בכך, שהם עוזרים מאוד עם מחלות עור שונות ובאופן כללי, בהתחדשות העור, חמצון טוב יותר של תאי העור והזנה של העור במינרלים הדרושים לו. גם מסיבה זו, אשים רבים מגיעים מכל רחבי העולם אל ים המלח ומורחים את עצמם מכף רגל ועד ראש בבוץ של ים המלח הישראלי.

כאשר אתם מעניקים לאדם אריזת מתנה של מוצרים אלו, אתם למעשה מעניקים לו אפשרות לקבל טיפול סדיר בעור הפנים והגוף שלו מבלי לצאת מהבית בכל עת שיחפוץ בכך. לידיעתכם, גם אנשים, שאינם נוהגים לטפח את עורם, נהנים ממוצרים אלו ומכירים את האיכות הגבוהה שלהם.

פנים חלקות

אם כבר דיברנו על אנשים, שאינם נוהגים לטפח את עור פניהם וגופם, גברים רבים ישמחו לקבל לידיהם ממגוון המוצרים של ים המלח ולהתחיל להתרשם מהשינוי במגע ובמראה של עורם. כמו כן, גם נערים רבים, בעיקר אלו הסובלים מאקנה, ישמחו לקבל טיפול בעורם, אשר אינו דורש שינוי באורח חייהם ואינו מייבש את העור כחלק מתהליך הטיפול וללא התערבות של רופאים.

מסכה לפנים

כמובן, לא ניתן להתחייב ל-100% ריפוי, אך בהחלט ידוע בעולם כולו, שההרכב הייחודי של המינרלים בים המלח משפר באופן משמעותי את המצב במחלות עור כדוגמת האקנה והפסוריאזיס ולכן בהחלט ניתן לצפות לשיפור משמעותי ובתוך זמן קצר, כל עוד פועלים לפי הנחיות המוצר.

לסיכום, רוב בעלי השמחות, ללא קשר לאופי השמחה, גיל בעל השמחה או מינו, ישמחו מאוד לקבל מתנה כגון חבילה, המאגדת בתוכה ממגוון  מוצרי ים המלח. מלבד זאת, הזמינות הגבוהה שיש כיום למוצרים אלו, מפנקת גם את נותני המתנה ולא רק את מקבליה.