סבון רחצה טבעי שלנו מבית Natural queen המבוסס על שמן זית כתית מעולה , שמיוצר בישראל  הסבון מיוצר באהבה רבה  בעבודת יד כל הסבונים שלנו עשויים בתהליך מסורתי משמן זית כתית מעולה, שמן קוקוס, חמאת קקאו וחמאת שיאה. לרחצה מפנקת  ובמגוון ניחוחות טיבעיים.

הסבון מספק תחושה לחות ועור בריא הסבון מרגיע, מפיג כאבי ראש ומיגרנות ועוזר להירדם בנעימות.

שמן זית 

השמן זית מופק מזיתים של עץ הזית השמן מופק מזה אלפי שנים במזרח התיכון. העץ מפיק את פירותיו לאחר 15 שנה ולאחר מכן נותן העץ זיתים במשך מאות שנים.

חוץ ממאכל השמן משמש למטרות קוסמטיות רבות ונחשב לשמן עלית בעל תכונות מופלאות:
1. מפחית מחלות לב ולחץ דם
2. מכיל ויטמין C דלתא טוקופרול, כלורופיל המסייע לריפוי עור, פוליפנולים הידועים כנוגדי דלקת, נוגדי חימצון , סקוואלאן הנספג היטב בעור ומאפשר מריחה נוחה יותר של השמנים על העור ומאזן סבום ודומה מאוד לסבום של העור -תחליף מצויין לסיליקונים.

מרכיבים:

שמן הזית מורכב בעיקר מטרי גליצרידים הרכב חומצות השומן האופייני חומצות שומן רוויות: חומצה פלמיטית 7.5%-20%,

חומצה סטארית 0.5%-5%.

חומצות שומן חד-בלתי רוויות: חומצה אולאית 55%-83% ,חומצה פלמיטולאית 0.3-3.5%

חומצות רב-בלתי רוויות: חומצה לינולאית  3.5-21%.

שמן הזית מצויין ליצירת סבונים ביחד עם שמן קקאו ,שיאה , ושמן קוקוס. בתקופות קדומות היו מכינים סבונים רק משמן זית ובלי כימיקלים. 

 

למה שמן זית?

בגלל השומניות הגבוהה שבו הוא טוב למוצרים לעור יבש בוגר ורגיש השמן מגן על העור מפני בריחת לחות מהתאים ולכן משתמשים בו למשחות. מתאים מאוד למוצרים לעור יבש מאוד במרפקים ולכפות ידיים או רגליים השמן מזין מרכך עור יבש וסדוק, מגן מפני נזקי הקרה ומזג האוויר החורפי. השמן נוגד דלקת, מזין ומגן על הנימים לכן הוא מצויין לתערובות המטפלות בגירויי עור, באקזמה, בפסוריאזיס, ובגרד.

השמן מחמם ולכן טוב לטיפולים ראומטיים עם תשריות צמחים למטרות שיכוך כאבים ראומטיים כמו ארניקה, פיגם, ערבה לבנה, היפריקום וכדומה.

מומלץ למוצרי שיער לטיפול בשיער יבש עם קצוות מפוצלים או לטיפול בקרקפת רגישה, ולקשקשים.

לעיסוי הרגליים לאנשים מבוגרים שיש להם זרימת דם חלשה ברגליים, להתכווצויות שרירים, נפיחויות ברגליים, כאבים בהריון,  או אם יש ציפורניים הנשברות בקלות. כדאי לערבב אותו עם שמנים מחממים אחרים כמו תשרית חרדל ושמן חריע או שמן זרעי ענבים.