שמן ארגן 

שמן הארגן מכיל ריכוז מאוד גבוה של נוגדי חמצון, הוא הרכב המטפל במצוין בסימני הזדקנות כמו קטנים ויובש. מומחי אנטי אייג'ינג רבים ממליצים על שימוש יומיומי בשמן ארגן על עור הפנים ועור הגוף.  שמן ארגן הוא פתרון אנטי אייג'ינג כל כך טוב מכיוון שהשימוש בקבוע בו יוצר עור פנים ברור וחלק יותר, עור פנים שומני יותר ועור פנים בעל גמישות רבה יותר.

בשימוש על הפנים –

שמן ארגן מחליף את השימוש בקרמים השונים לפנים. מספק לחות לעור הפנים ושומר עליו למשך כל היום.

מסכת פנים ביתית על בסיס שמן ארגן –

  • כל מה שצריך לעשות זה לערבב 4 כפיות של יוגורט בסגנון יווני, כף מיץ לימון אחת, כף דבש אחת וכמה טיפות של שמן ארגן בקערה.

  • למרוח את המסכה על הפנים ולתת לחומרים הטבעיים להיספג חזק בעור הפנים (קרוב ל-15 דקות).

  • מסכת פנים כזאת פעם בכמה ימים יכולה לצמצם את הופעת הקמטים ולדאוג שתראו צעירות יותר.

קוסמטיקה טבעית

הסרת איפור על בסיס שמן ארגן –

כל בוקר אתן שמות איפור וכל ערב אתן מורידות אותו. חשוב לשים לב שכאשר מורידים איפור לא פוגעים בעור. הסרה לא נכונה של איפור יכולה לפגוע בעור הפנים הרגיש. במקום להשתמש בכל מני חומרים המבוססים על אלכוהול, אשר מייבשים את העור, אפשר להשתמש בקצת שמן ארגן כחומר שמוריד את האיפור.
מבחינת טיפול אנטי אייג'ינג, הוא מעניק גמישות לעור הפנים ומפחית את היווצרות סימני ההזדקנות שיכולים גם להיווצר מהסרת איפור בצורה לא נכונה.

לחות לשפתיים על בסיס שמן ארגן –

עם ההזדקנות השפתיים נעשות צרות יותר ונוטות לקבל יותר יובש. מריחת כמות קטנה של שמן ארגן על השפתיים הופכות את השפתיים לגמישות יותר וליבשות הרבה פחות. שפתיים צרות ובעלות קמטים הם אחד מסימני ההזדקנות המרכזיים ביותר ומומלץ להשתמש בשמן ארגן בתדירות גבוהה על השפתיים.

 שמן ארגן לגוף – 

שמן ארגן מתאים גם להענקת לחות לגוף, במקום להשתמש בתחליבים ללחות העור המיוצרים במעבדה, אפשר להשתמש בפתרון טבעי – שמן ארגן.
שמן ארגן גם פועל בתור טיפול אנטי אייג'ינג לרגליים, הרבה אנשים מבוגרים סובלים מכפות רגליים סדוקות ויבשות.
מריחת שמן ארגן על הרגליים כל לילה יחזיר את הרגליים שנים אחורה.

בשורה התחתונה, שמן ארגן הוא טיפול טבעי בעל יתרונות ושימושים רבים בתחום טיפולי האנטי אייג'ינג" עם מניעת סימני הזדקנות היא המטרה שלכם, השתמשו בשמן ארגן על בסיס יומי.

הרכב שמן הארגן, אשר מכיל ריכוז מאוד גבוה של נוגדי חמצון, הוא הרכב המטפל במצוין בסימני הזדקנות כמו קטנים ויובש. מומחי אנטי אייג'ינג רבים ממליצים על שימוש יומיומי בשמן ארגן על עור הפנים ועור הגוף.  שמן ארגן  הוא פתרון אנטי אייג'ינג כל כך טוב מכיוון שהשימוש בקבוע בו יוצר עור פנים ברור וחלק יותר, עור פנים שומני יותר ועור פנים בעל גמישות רבה יותר. במקום להשתמש בכל מני תכשירי אנטי אייג'ינג יקרים אשר מבוססים על כל מני כימיקלים שאנחנו לא יכולים אפילו לבטא, ניתן להשתמש בשמן ארגן טהור וטבעי.