ים המלח ידוע באיכויותיו לבריאות העור. במאמר זה נסקור את היתרונות של רחצה עם מלח מים המלח גם בבית.

מלח ים טבעי

מכל רחבי תבל אנשים באים במיוחד לבקר בים המלח, זאת משום שהוא ידוע בסגולותיו הבריאותיות. ההרכב הטבעי של המים תורם רבות למלחמה בבעיות עור רבות, ביניהן: אקנה, פסוריאזיס ועוד. גם מריחה של הבוץ הטבעי של ים המלח על העור תורמת רבות לבריאות העור ולכן ניתן למצוא אנשים רבים מרוחים בבוץ מכף רגל ועד ראש על חופי ים המלח ואף מגיעים לטיפולי ספא במלונות הסובבים את ים המלח, המשלבים את בוץ ים המלח בטיפוליהם.

חלק משמעותי מיתרונות ים המלח ומוצריו הוא ההרכב הייחודי של המים והבוץ שלו. בתוך הרכב זה ניתן למצוא חומרים כגון: אבץ, סידן, מגנזיום ועוד. מינרלים אלו נותנים מענה לצרכים של עור הגוף ומשפרים את תהליך ההתחדשות הטבעי שלו.

בשונה מטיפולי עור שונים, שאנו מכירים לבעיות עור נפוצות, מוצרי ים המלח הינם טבעיים וללא חומרים כימיים וללא התערבות פולשנית. מדובר על טיפולים נעימים לעור וטובים לנפש, הניתנים בעזרת מריחה או שהייה בתוך אמבט ביתי בתוספת מוצרים אלו כמו בדוגמה של מלח ים המלח והמשתמשים בהם אינם נדרשים לשנות את הרגלי התזונה שלהם, להגיע לטיפולים מיוחדים, או לשנות את סדר יומם כלל!

כמו כן, שימוש במוצרי ים המלח אינו סותר כל טיפול אחר, שאתם אולי צורכים, משום שמדובר בחומרים טבעיים בלבד, אשר נמצאים גם בתזונה היום יומית של כולנו. מלבד זאת, מוצרי ים המלח נצרכים באופן חיצוני ולא באופן פנימי, כלומר אינם מוחדרים אל הגוף דרך מערכת העיכול, אלא אך ורק דרך העור עצמו.

מלח אמבט ים המלח

למרות ההנאה הצרופה שבהגעה אל ים המלח, אנשים רבים מבקשים להעניק לעורם טיפול בעזרת ההרכב הייחודי של מלח ים המלח גם מבלי להגיע אליו ולעשות זאת מביתם שלהם. זאת, גם בשל האפשרות לטפל בעורם באופן יום יומי וגם לטובת חיסכון משמעותי בהוצאות הכספיות.

את הפינוק הביתי לעור הפנים והגוף ניתן לעשות בעזרת מוצרי ים המלח. אחת האפשרויות הנפוצות היא מלח האמבט של ים המלח. את המלח הזה ניתן להשיג בקלות, בין היתר ברשת האינטרנט. את מלח האמבט של ים המלח ניתן לפזר באמבט הביתי וכל מה שדרוש הוא דקות ספורות בתוך האמבט עם המלח הייחודי לעור גוף רך, נעים ובריא יותר מתמיד!